Rosso

Hunden vi är vakt till under helgen heter Rosso. Han är en irländs setter som är "typ" vuxen. Igår när vi va och hälsade på dom så vart han jätte ivrig och började hoppa runt som en dåre. Sedan galopperade han stolt iväg och kom tillbaka med sitt tuggben! Han var stolt över det. Sedan gick vi in i köket där Rosso la sig till rätta i mitt knä. Sedan blev mina byxor typ förstörda av drägel! Grrr..dom va fina!

Efter en hel dels pratande klappande och dräglande så gick vi ut på promenad. När det var tid för Rosso att gjöra "det äckliga" var det jag som fick ta upp det... :s Sedan gick vi hem till oss så att han fick lär känna huset. Jag ska sova på nedervåningen med honom. Alla i vår familj sover igentligen på övervåningen och då blir Rosso ensam! Så att det blev jag (också) som fick sova nere med honom. Vi måste flytta våra undulater till övervåningen så att han lemnar dem i fred också. Idag ska vi häla på honom igen. Ska bli kuuul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback