Nytt hem: Valdale

Skaffat nytt hem!
VALDALE BYN! Japp, passsar bra.
Här ska du se hur det gick till när jag flyttade!:


Har min nya väska på mig! :)


Bytte axel, kändes bra så. xD ;)


Över Stevesgård.


Uppför till kvarnen! :)


I nedförs backe fick jag lov att ta fram väskan till händerna, annars smatrade den på Diamons bog!


Kommer i gallop, lååångt kvar till VD.(Väskan har jag på andra sidan! Har bytt sida tydligen! Igen!)


Kommer i trav, halva vägen kvar...tror jag! xD


Trav runt ett hörn, kommer nog ett till hörn snart!


Hehe, var visst framme! kom inte ett till hörn! Haha!


Diamons box här i VD.


Japp, fint hus jag har!

Ja, då vet du vart jag bor! Ha det toppen bra nu! /Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback