Hemligheten

Hejsan alla!
Jag har en hemlighet!
Kom så ska du få höra den!


Ja, det är lite sorligt denna sak, men det blir bäst så....
Okej, jag lovar och svär att jag INTE sluta spela SS.


Var berädd nu! KOMENTERA DETTA!! Vad DU tycker
om detta, snälla gör det...det är viktigt för mig och...Diamond.


Detta var den stora biten.
Nu kommer den mindre, eller jag tycker tvärt om men det är så.


Ja, det är sorligt...men jag vet inte, han kommer få sååå lite träning!!
Snälla hjälp....komentera vad du tycker.
Han är ju världens bästa häst, men ibland kan inte livet bli så som tänkt.
Och jag vill följa min dröm om att bli jockey....:)
Men det är lite sorligt en då!
SNYFFT! ;(
Men ja...puuuh....jag får göra som jag vill. /Bella


Här kommer bilder + berätta om honom, för att du ska se om du kan ha honom och fakta.

Innan han fick ont i bakbenen:

Han har inga friska ben.
Seglar över med en halv meter från högsta bommen! Hindret är ca 70...men han hoppar ca 130! xP

Sötnosen! :) Om du är en nybörjare i hoppning och är ca 149 cm kan du ha han länge, men om du är ca 158 cm blir det kanske 1 eller 2 år bara. Du kan hoppa i ca 50-60 cm med honom om du är 158 cm. Om du är 149 så kan du nog hoppa 70-80 med honom, han har ju faktist ont. (Detta var om du sattsar på hoppningen. Och du ska väga ca högst 60 han årkar inte om du är tyngre om du sattsar på hoppningen med honom, hoppas du är intresserad om du är det skicka en komentar eller ett medelande på SS till Bella Seaside, är inne varenda dag nu fortsätter vi på dressyr!)

Som vanligt med friska ben eller onda ben:


Här kör vi lite kort gallop.

Om du sattsar på dressyren ska du vara högst: 158 cm om i hoppningen!(Han är bara Hanoveranare på 127 cm. Tyngden: Högst 60 kg, han årkar inget mer för benen.


Fakta:
Namn: Lovediamond (Kallas för Diamond)
Ras: Hannoveranare
Mankhöjd: 127 cm växer inget mer
Färg: Brun                                                                                                                                                   Ålder: 3 (Snart 4)
Inriktning: Hoppning (Det var så) Men nu ingen inriktning alls. Allraond.
Bus: Bockar med mig, men inte på någon annan.
Föl: Ett föl som inte kommit en.
Rätta ägeren: Modig,på litlig,snäll och envis.
Min lilla Diamond ska säljas....;(

Ja, detta var lite fakta om min lilla prins.
Om du är intresserad skicka en komentar med ditt SS namn på.
Och berätta vad du ska göra med honom,hur lång du är, hur mycket duu väger och hur länge du ska ha honom. Annars skicka ett medelande på SS till Bella Seaside. Då får vi se om det blir just du som är lyckligt lottad! <3

Ha det bra!<3 /Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback