Osocial spelare på SSO här jaao ;)

Kommer ni ihåg när man anväde ordet "jaaooo" hela tiden? Haha, tyckte bara det ordet passade bra in i den här menignen xD (Rubriken). 
 
Känner mig väldigt osocial på SSO och bloggen :/ Men ja. Om man tycker IRL livet är roligare så måste man kö lite YOLO. Guud, det där ordet yolo....det har jag börja använt typ ett halvår efter alla andra :3 Okej, nej meen...
 
Det jag ville komma med det här inlägget var att jag liksom har tappat lite lust för SSO för tillfället. MEN jag ska inte sluta, inte än. Så LUGNA, kika in på bloggen då och då. OM jag slutar spela/blogga så kommer jag självklart att skriva ett lite mer HEJDÅ inlägg. Om "alla" mina år här ;) 
 
JAG tycker det är viktigt att man tycker det är kul det man håller på med :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback