Februari

Nu är februari slut och mars är här! :D
 
Månadens mest ridna häst: Goldking, helt klart! Han har jag ju levlat så det är ju självklart eheee ;)
Ehee xD
 
Månadens mest användna klädesplagg: Hmm tror det är de svarta jeansen som man har till snabbkläderna. Har använt dem till alla outfits typ haha!
Ni ser xD Haha hade ingen bättre bild.
 
Månadens mest använda outfit: Oj den var svår, eftersom jag typ byter hela tiden. Fast det är ju för att variera men denna BP's klubboutfit.
 
 
Månadens mest vill ha: Alltså jag vet inte, typ inget.
 
 
Månadens favorit bild: Jag har inte tagit en "woow" bild riktigt men denna då:
Tyckte den var sjukt gullig! ♥
 
 
Månadens favorit uppdatering: Tror det var den som vi fick nu i veckan :D
 
 
Månadens mest användna utrustning till hästen: Jag tror det är min svartamanrosett!
Liten bild haha!
 
 
Månadens favoritchampionat: Har typ inte kört något champ förutom JSC en gång men MLC är fortfarande favvisen! ♥
 
 
Månadens favoritrace: Åhåå olalaa. Samma lopp som alltid xD Jorviksstallets elittävling!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback