Tinkrar

Helluuu! Alla har väl redan bloggat om det så nu hoppar jag på strömmen ;) På Onsdag (4 juni) kommer ju tinkrar till Jorvik! Alla är såå exalterade för det, ehum...om jag ska vara 100% ärlig, som jag är i alla mina inlägg för er så...okej nu säger jag det. Jag är inte ett dugg intresserad. Okej, det kanske var att ta i liiite men seriöst.
 
Jag kommer nog inte köpa en tinker. Visst, de är så sjukt söta och fina men inte min smak. Stora hästar + Bella = BIG BIG, no. Ett så fett stort NEJ.
Självklart kommer jag att rida dit och kolla på de, men jag tror inte jag köper någon. Skulle vara intressant att testa men hmm...ni vet hur jag är med kostnader och pengar va? ;) Ingen "slösa" här inte...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback