Morgonfika

Tog en morgonfika här direkt på morgonen :) Cafeét var Lisbeth på torget.
Vi kom dit, inga där! Måste precis öppnat och jag var nog deras första gäst :)
Jog och Runner delade på ett bord.
Mina beställningar. Bad om lite skinka och det fick jag gratis! Skulle lägga in i mackan ;) Liiite mer matigt ville jag ha. Även fast det var en stor macka :3
Min vegetariska macka med skinka 8D (Inte så vegetarisk...)
Beställde sedan in en Cappucino. Mjölken var asgo' :D Lätt deras bästa kaffe.
Jag och koppen. Beställde med mycket mjölk :D
Sen kom Kelia och ville fika med mig. Jag hade precis ätit min frukost. Men självklart beställde jag in en kopp te och en chokladmunk med chokladströssel xD Verkligen smak av choklad! Inget konstgjort.
Sen tog jag en till kopp te fast ett lugnande te som jag drack innan hon kom. Hon drack te och åt en efterätt.
 
Haha jag är proppmätt. Ska nog ut och springa ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback