Erkänna

Hej, idag tänkte jag erkänna en sak eller vad man kan säga.
 
Det är ganska mycket med skolan denna terminen. Nationella prov och allt. Jag hinner knappt sitta vid SSO. Jag vill hälldre sattsa på IRL livet och skolan. Men på loven kommer det bli bra uppdatering :D
 
Visst när man spelar såhär dåligt blir spelet tråkigt. Så det är lite "paus" om man säger så :)
 
Men jag kommer tillbaka, snart... i know! Jag har säkert haft "bloggpaus" förut men detta blir inte så. Jag vill orka med! Ni kan följa mina IRL bloggar om ni vill:
 
http://jutteosmarris.horseworld.se/ Det är en blogg om hästar, lite allt möjligt liksoom.
 
http://bellasbilderblogg.blogg.se/ Bara bilder. Typ ingen text.
 
Jag tänker att man bara kan spela star stable till en viss ålder. Ju äldre man blir, ju mer läxor och mer krav har man på sig i skolan. Känns det som! Ifall man ska hinna med varje blå uppdrag mm. Det tar ju sjukt mycket tid. Jag gör ALDRIG ALDRIG blåa. Jag sattsar på IRL livet.
 
 
Jag vet att jag kommer komma tillbaka! Så fort jag bara kan/vill.
Saknar den gamla tiden, ibland.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback