December

Heej! Lite sent kanske men dags att svara på lite månadens "bästa".
 
Månadens mest ridna häst: Det tror jag är Diamond. Jag gjorde typ alla juluppdragen med honom så :)
 
Månadens mest användna klädesplagg: Alltså det tror jag är den svarta hjälmen. För den satt på nästan alla outfits. Eller en tomteluva xD
Månadens mest använda outfit: Antagligen en julouftit c: Har den "röd gråa" outfiten som mest använda. Fast jag byter typ varenda dag xD
Månadens mest vill ha:
Foxgaze aka Räven! Det var den jag mest ville ha xD Tur så köpte jag honom samma dag eller 1 dag efter :$
 
Månadens favorit bild: Hmm jag tog ganska så många fina. Ska kolla igenom xD
Ja de här tyyp...♥

Månadens favorit uppdatering: Araberna :D

 
Månadens mest användna utrustning till hästen: Tror det är de rödvita benlindorna

Månadens favoritrace: Jorvikstallets Elittävling. LÄTT 8D

Månadens favoritchampionat:
MLC 8D
 
Det var lite sent, men hoppas ni gillade det :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback