Klubbmötet med BP (söndags) :s

Ooops....trodde jag hade bloggat om klubbmötet i söndags :s Men tydligen inte x'D Kom och tänka på det när jag skulle somna igår. Jajaa, nu ska ni få inlägget. HAHA, ifall jag inte skriver så mycket på varje bild (4 bilder) så är det för att jag inte kommer ihåg. Det var faktiskt i söndags!
Här är vi! PS: Under de första 10 minuterna droppar det in jättemånga från klubben ;)
Alla hästarna fick stå på led x'D
Vi från långt håll, ni ser att vi är liiiite fler? ;)
Här röstar vi om vilken färg våran klubboutfit ska vara i för färg. Det blev mörkblått!
 
Sen röstade vi om hur den skulle se ut:
Såhär!
 
 
Klubbmötet var bäst då vi fick ställa frågor oså. Styra lite själva i klubben typ. Älskar det! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback