Bästa klubben - BP

Jag säger bara, ÄLSKLINGS KLUBB. ♥
Alla i klubben som är inne kollar på chatten när någon ny medlem blir inbjuden! I LOVE IT. Vår klubb är snart full. Två platser är reserverade annars har vi fullt! 
 
Bad Ponies har fått tillbaka min spellust och jag vet att det är här jag hör hemma :) Jag har inte haft en sådan bra klubb efter att OP upplöstes...
 
Jag märkte nu att klubben tog borts den fjärde augusti. Då fyllde jag tolv och var på Gotland IRL. Haha ;) Men jaa.
 
 
OP har varit min familj. Samma med SF, min allra första famlilj! Om jag inte minns fel så har Steff varit med i både SF och OP. Då menar jag att hon har hållt i klubbarna :) Nu är det samma sak! Hon har BP och woow. Det är min tredje familj, jag vet när det känns. Men jag kan inte beskriva, men ojj jag vet precis när det är äkta för mig! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback