Mars

Nu kör vi månadsfavorit! :D

Månadens mest ridna häst: Goldking, eftersom jag är så seg på att levla så levlas han fortfarande...

Gammal härlig bild på min kung ;)
 

Månadens mest användna klädesplagg: Den svarta hjälmen, heeelt klart!

 

Månadens mest använda outfit: Hehe tävlingoufiten, MÅSTE verkligen sluta byta hela tiden nu ju :P

Här är den :P Med min fina Diamond ♥

Månadens mest vill ha: Frisisk sporthäst :D

  

Månadens favorit bild: Hmm tror jag avrt nöjd med denna :D:

 

Månadens favorit uppdatering: Lätt när färjorna kom!

 

Månadens mest användna utrustning till hästen: Tävlingsoutfit...

(Samma bild).

Månadens favoritchampionat: Hmm...alltså har inte tävlat champ, har blivit så dålig på att ställa upp haha ;) Så kan inte svara.

Månadens favoritrace: Tror det är guldäppeltävlingen :)

 

 

 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback