Oktober slut

Hej! En sak som har är väldigt populärt är att göra en "bästa" gregj efter en månad. Och jag vet inte vems ide det var men de bloggarna jag läst så har de länkat denna bloggen: http://estherlw.blogg.se/ Esters blogg! Så kolla in den, hoppas det är ok Ester! ♥

Då kör vi då ;D
 
Månadens mest ridna häst: Diamond! Läääätt :P Har varit att jag liksom har ridit runt i JS hela dagarna, gjort uppdrag osv. Då har han fått jobba xD
En fin gammal bild på Diamond och mig ♥
 

Månadens mest användna klädesplagg: Den gröna stalljackan! Tror faktist det :) Har liksom haft den på JS mycket. Min favvojacka!

Love the green jacket :D
 

Månadens favorit bild: Hmm....eftersom jag slutade blogga i typ 1 månad och 2 veckor så har det liksom inte blivit så mycket körttagning :/ Men har en bild som hmm...nja ska kolla lite i arkivet, brb.

Denna lär det bli :) Fin bild på Runner och mig ♥

 

Månadens favorit uppdatering: Skördebyggdeeeen ♥.♥

En tjuvtjikning på headern >.< Fast var inte oroliga xD Har fler bilder som ska in :D
 
Månadens mest användna utrustning till hästen: Benlindor, har det typ (alltid) varja dag xD
Ett par random benlindor x)
 
Månadens favoritrace: Oj...PUMPARACEEEET 8'D
Såååå kul!
 
 
Månadens favoritchampionat: Oj, har faktist inte kört så mycket champ denna månaden :o Kanske 2-3 ggr? Men i alla fall, den bästa av allt c: MLC ♥ Fast kanske FGC? Nej MLC c:
Åååh min första medalj ♥ GUUULD!

Jahapp, det var väl allt c: Hoppas ni gillade detta inlägget!
 
 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback