Min och Goldkings resa

Okej hinner bara dra den lite snabbt :(
Jag träffade honom för första gången hos Annika då var han 2 år c:
Han var fantastisk!
Efter någon månad tog jag med honom utanför ML, fast det var ju hemligt ;D
Jag jobbade för vår kontakt.
Tillslut kom dagen då han var både muskligare och ljusare. Han var 3 år :D Jag fick köpa honom ♥
Vi har jobbat oss uppåt...
Bättre och bättre :)
Och nu för någon dag sen så var han och jag, som det riktiga teamet. Som inte stod på tå till högsta nivån mellan häst och ryttare på ett år. Allt var som på en macka. Inga motgångar.
*PANG* Där sjönk vi :( Nu har vi fått en motgång. Hoppas det går fort att jobba upp igen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback