Vägen till VGT ~ Diamond

HAHAHA, vägen till VGT var hemsk :o x'D
Tänkte att vi skulle ta en skritt runda till VGT för att han har haft ont i magen och fått stå inne i, 3-4 dagar?
Eller hur!? x'D Hehe....
Jag kände att han ändå var på hugget och så jag var på min vagt...
 *PANG*
Där smalld et ;_; Han brallade iväg med mig :c xD
Haha, stackars mig! Nädå, jag var ju berädd på det ;)
Jag satt rak i ryggen och "sågade" (röra en hand fram och till baka och den andra med fast åt andra hållet x'D) och han lyssnade ju jätte bra(NOT) ;_; Se bilden ovan haha x'D    ↑
Det kändes väl i munnen på han så han la iväg en riktigt hög bock ♥
Det kändes mycket häst där...*-*
Fick tillslut stopp på honom uppe vid en backe ;3 Händerna var helt utslitna x'D
Sen skrittade vi såklart ner, ville inte att han skulle dra med mig nå mer!
Uppför, hans öron var riktade rakt frammåt! Fortfarande, han är på G xc
Ser ni BUS ÖRONEN? XD
Gjorde tempo växlingar, trav, halt, trav, halt, trav, halt osv...
HALT! Det var lite trökgt i början sedan...öj öj öj...han lyssnade till 100% 8D
Blev ett galoppsprång men men ;)
Precis innan en halt x'D
Trav! c:
Skrittade ner för backen.
Tänkte att nu får han trava när han var så pigg!
MITT FEL. Jaao...han stack iväg, denna gången var jag ju inte berädd så höll på att ramla av O.o
Som synns XD Men jag rätade kvickt upp mig igen och "sågade"...
Igenom buskar D:
Sen hann jag precis räta upp honom lagom till att svänga in x)

GUD, BRB uppdrag x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback