~Tricken på Diamond~

Heej 8D
Nu har jag precis tränat klart Diamond med sina trick :]
Det gick jätte bra och han klarade sitt prov ♥
Haha, ett påhittat prov som jag hittat på åt honom!
Först skulle han lyfta på hoven, jag valde att göra det i stallet eftersom då hade han inte så långt att springa om han fick för sig något x'D Man vet aldrig med min pojke ♥
Att nästan sätta sig ner och se snygg ut! 8D
Haha, nej men ja ni ser, men vad ska man kalla det för något? O.o
Han var riktigt söt i alla fall! ♥
Stegra på komando :)
Det klarade han också! 8D
Höll på att ramla av....:o
Ssch...säg inte till någon x'D
Skutta! Det klarade han hur proffsigt som helst ♥
O sist "bocka" på komando :D
Trick provet
  • Lyfta på hoven √
  • "Sätta sig på rumpan saken som inte har något namn"  √
  • Stegra √
  • Skutta √ 
  • Bocka 8D √
Han klarade provet galant 8D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback