Gårdagens Ridpass - Diamond - HW

Heej c:
Tänkte visa lite(16) bilder på mig och Diamond igår!
Hade ju ett ridpass på honom som sagt ♥
 
Äsch, istället för att babbla kör vi på xD:
Först började jag skritta upp honom...
Vi fortsatte att skritta upp mot värderkvarnen(stav) och han började genast jobba i form! :o
Uppför backen till nerförsbacken(xD) travade vi :)
Vi skrittade nerför backen så han inte ramlar!
Sen lät jag honom springa efter vi kommit ner 
Piggelinis x'D
Vi fortsatte galoppera ut i skogen 8D
Fort gick det xD HAHA...
Så styrde jag mot en liten stock...han tog ett JÄTTE SKUTT!!
Jag höll på att ramla av...
Nästa gång var jag lite mer berädd ;)
Perfekt hopp :D
Han hoppade väldigt långt!
RAKT IN I EN BUSKE! XD DIAMOND 
Där hoppade han precis lagom, phuu...ingen avramlig ännu x'D
Sen hoppade vi över en rot! 1 m och 50 cm...
Jag trodde jag skulle flyga av x'D
Roten som är jätte stor(vänster sida..) är nog 2 m...!
Fick världens fiiinaste bild också ;)
Han hoppade som bara den...
Och jag hoppade av med ett lågt hinder!
 
 
Sen skritta vi hem...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback