Dagens Ridpass - Hoppning - Diamond

Heej c:
Nu har jag kommit in efter en skit kul hoppträning på Diamond 8D
 
Jätte nöjd! *TUMMEN UPP*

Låga hinder
Först hoppade vi väldigt låga hinder :) Mer för att värma upp.
Men det var en som var pigg idag x'D Som INTE ville hoppa lågt! x))
Höögt xD Haha, han flög över! Ändå hade vi snabbgalopp juu...!
Haha, ingen morron trött polle häller xD

Högre

Sen höjde vi upp, haha det var en som var med på noterna! xD owo
Togd et högsta hindret, ooo gud xD HAHA jag dog! (Typ...)
Jag trodde jag skulle flyga av, var INTE berädd på sådant skutt x'D
Ooo! 8D Var lite mer berädd denna gången, fast på ett lite lägre hinder ;)
Hoppade av honom med ungefär ett hinder på 1 o 10 c:

Efter passet

Älskade detta pass 8D
 
Var verkligen jätte länge sedan jag red Diamond, sådär liksom bara jag och han!
 
Inget stress till dem andra pollisarna för dem är lediga idag 8D (Förutom Runner, FGC eller VDC 10:00)
 
Så skönt min sötnos! ;* ♥

Nu
Haha, eftersom pollarna är lediga så ska jag jogga 8D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback