Dagens ridpass-Dario galoppvolter

Heej! Nu har jag och Joppi varit på JOOKS och jag har hittat det perfekta bettet. Det tar vi sen.
Jag har också ridit Dario i cirkustältet. Har ngra goa bilder på han:
 
Skrittade till NH och cirkusen. Han var pigg och framåt.
 
Travade den sista biten fram till cirkusen. Nu va han värkligen på G.
 
Inne i manegen börgade jag skritta runt. Han var lite osäker i börgan men sen så slappnade han av lite.
 
Börgade trava sen. Han var lite på tå och tryckte sig mot väggen.
 
La en volt,han var mer avslappnad nu och spände av riktigt.
 
Fortsatte att trava och nu gick det lyckat. Kanske ska jag galoppera snart? SÅKLART X'D
 
Fattade glopp. Han sköt inte iväg som han hade eld i baket eftersom han var för osäker på miljön,utan han fattade bara en lugn och mjuk galopp. Jag följde med och det gick bra.
 
 
Ökade galoppen lite,genom att skänkla på och smacka. Först var han lite tveksam men sen vågade han.
 
WIHI <3
 
Och såklart en bock <3
 
Sebn skrittade jag hem. Nu Bobbos tur <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback