Wetsern pass - Diamond

Heej c8
Har kört ett western pass på Diamond nu eftersom jag inte var med på western fredagen igår :'(
Men har ändå inte FB så xD Haha...så det gjorde inte jätte mycket ;3
Men nu till ridpasset!
Vi tog kort galopp eftersom han inte var jätte uppvärmd och jag ville böja till honom lite xD
Så han mjukar upp sig liksom x'D
Han gick på bra och var fin, jobbade honom att gå i form också :)
Han lyssnade bra och blev bra ställd :]
Han var så fin, men där på bilden gick han inte i form O.o Hoppas jag får honom att gå bättre snart! xD
Så fint han går! <3
Nu går han fint <3
Åh så fint han går! <3
Min PRINS <3 Han var pigg o glad men höll sig i skinnet och lyssnade på mig :D
Fin bild bakifrån 8D
Sen den hära långsidan kvar så fick han galoppera på! :]
Vår tid blev 1:02:65 med tanke på att vi hade kort galopp avr det väl ok.
Men vi körde om med snabb galopp, då blev det 44 sek ;) <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback