Sjuk D:

Hej! Jag trodde nästan jag skulle klara hela den värsta förkylningsperioden utan att behöva sitta ihopkrupen under en filt o glo på TV. Men när jag vaknade i morse insåg jag att det inte skulle vara möjligt. Jaja, nya tag från börgan. Ingen feber, bara svullen röd hals,jag överlever.
 
Jag tror inga vänner är inloggade så då blir det 100% häst idag. Ska rida, planera för dom andra hästarnas ankomst (IIH) och så kmr det lite update under dagen. Kanske en planering för mina framtida pownisar/hästar. 
 
Ja, det kmr lite update som sagt. Med jämna mellan rum. Ska nu till stallet. Hoppa eller dressyr vad tycker ni. Jag tar nog o jobbar han i form.
 
See u <33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback