Shopping runta....IGEN -.-

Heej xD
Har tyvärr varit på shoppingrunda IGÅR -.-
SKA SLUTA SLÖSA SC! JAG KOMMER INTE KÖPA NÅGOT INNAN HÄSTFUNKTION!!
Sorry för mitt utbrott xD Nej men jag är sur. Vill inte slösa SC! :/
Meeen, jag hade ingen Outfit som jag ville ha och ville göra en ny och den blev jätte snygg 8D
 
Fööörst...
 
GOLDIE:
Goldie är en liten hundvalp som är busig o gosig :)
Hon har gått och blivit kär i Diamond xD
35 SC
 
Nästaaaa....
 
SVANS-DEKORATIOOOOON:
Det är en fin svart rosett ;)
100 SC

Nästaaaaa....
 
SCHABRAAAK:
Ett fint svart schabrak till min Outfit :)
(Sorry för att sadeln är på men jag var i VD o GC var nära att börja!)
20 SC
 

NÄÄÄÄÄSTAAA O SISTA....
 
BENLINDOOOR:
Ett par bruna som passar snyggt på Diamond och passar jätte bra till Outfiten ;)
20 SC
 
 
Så har man en snygg outfit och bara 2039 SC :/
:'(
 
Ska köpa när Hästfunktionen kommer ;)
 
Och nu såklart till OUTFITEN:
Är vääääldigt nöjd med den så detta inköp är nog bra nu, och troligtvis till andra Outfitar också ;)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback