Puh vi kan andas ut..!

Ja, nyss besökte jag en blogg: Starstableryttaren.blogg.se. Jag satt där i lugn o ro och läste ett inlägg. Bloggen hade fått en till bloggare som hette Tindra. Och det stod med tjock stil:

Bloggen byter namn till Starstableryttarna.blogg.se 3 April. Jag bah: Nääe det är inte sant..

Så vad gjorde jag? JAG KOMMENTERADE SÅKLART.!

Jag skrev i min kommentar: STARSTABLERYTTARNA.BLOGG.SE ÄR REDAN UPPTAGET!! Jag och min BFF och hennes syrra har den. Besök den gärna.

Jaa vad skulle ni gjort?
Struntat i det och tänkt: Aja det kommer inte gå att döpa bloggen till det om vår blogg redan heter det.

Elr reagera som jag: Kommentera och säga som det är och samtidigt gort lite smygreklam.

Ni med blogg kan säkert fatta hur jag tänker. Jag vart ju lite chockad. Men bara lite.

//Cat

Kommentarer
Postat av: Loooolli <33

Gud...

2013-03-30 @ 18:27:24 / URL: http://www.starstableryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback