Jaja..lite allt möjligt.

Detta inlägg handlar om lite altmöjligt. Typ GC o SC o annat.
 
Vill börga med att säga att det är våffeldagen idag. GRATTIS PÅ DIG VÅFFLAN <3
 
 
Och gårdagens MC kunde ha gått till historien (ok..inte direkt.) Men jag kom iaf 10. Låg etta fram till de förbaskade hindret innan den där svängen mot Pole Bendingen. Där krockade jag o slutade som sagt på en förkänt 10 plats. Jaja, nöjd med min enda medalj, ett brons.
 
Men 20:00 red jag inte ens. Min dator frös sig när jag skulle in på SS. (Ett problem som uppstår gaanska ofta -.-)
Istället köpte pappa 1000 SC till mig!! *Happyface* Men han inte logga in, eftersom datorn ju inte funkade. Jaja.
 
Jag tänker köpa den lila bastoppen & matcha med den lila utrustningen från GÅD. Till det LT byxorna och hatten. Ny outfit!!
 
Kanske rider jag ut en sväng? Vet inte,får se.
 
Bobbo är ju en av världens goaste hästar. En fin dressyr häst, men också en rackarns snabb vilde på championat.♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joooooppi! <33

Börja*

2013-03-25 @ 17:05:24 / URL: http://jjss.blogg.se
Postat av: Ellen Sealand (Cat)

Petis ;)

2013-03-26 @ 16:05:04 / URL: http://starstableryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback