Husdjur :D

Heej :]
Tänkte visa alla mina underbara husdjur! 8D
Men sorry för mina skitfula bilder :(
Hade tyvärr inte orken idag :/
FIFFI
Fiffi är en gullig liten kanin på 3 månader ♥
Väldigt busig och ger inte en turen i Championat m.m xD
Inte i vanliga tävlingar heller...tyvärr xD
Men en liten gullig skitunge är hon ;*
 
Egenskaper: En lite gullig skitunge som aldrig ger en tur för hon är för busig <3
Men väääääldigt go ;*
 
Fiona
En söt och snäll kanin på 7 månader :D
Hon ger en tur i MLC ;D
Har vunnit med henne så hon är snäll och sprallig! 8D
 
Egenskaper: Duktig i lopp och väldigt go! ♥
 
Goldie
En söt liten han valp på 4 månader som är busig och sprallig! ♥
Har haft honom i en dag sååå, har tyvärr inte kunnar få reda på mer :'(
♠ Vi kommer få mycket tid tillsammans Goldie! ♠

Egenskaper: Busig och snäll! :)
 
Milton
En söt liten han valp som vill väl! ♥
Han är bra och snabb i GC och ger mig tur 8D
Det vi fått som mest än är en 3:e medalj :)
 
Detta var alla mina djur :D
 
Hoppas ni gillade bilderna även fast dem såg ut som dem såg ut :/
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback