Hejhej från mig!

Hello, Bobbo här. Snart sticker jag och matte till ml för westernridning. Hatar det, om nu undrar hur det är med min rygg är den 97% läkt. Kan gjöra ont ibland fter ett hårt träningspass. Jag älskar min matte och gjör allt för henne. Men just westernridning har skrämt mig lite sen den dagen för ett halvårsen då Elise Starrock undersökte mig. Det kom som en shock att inte få bli riden på ett HALVÅR! 6 HEELA MÅNADER UTAN EN SKYMT AV EN SADEL...!  Diamond, Blooody, Winter och alla ni hästar där uta, tänk, ett halvår utan att bli riden. 
 
Nu till ngt helt annat, nämligen min dressyr, championat osv:
 
Jag och matte satsar stenhårt på dressyren. Tränar dag och natt. Hon i sitt huvud, på såna här trähästar och på mig. Jag i hagen och i mina drömmar. Vi brinner för dressyr, tillsammans. Men vi gillar okså lite vind i manen/håret. Att rida championat är oxå kul! MC varinget för oss. Vi hade inte den snabba utrustningen och failade, jag var inte i topptrimm och inte matte heller. Men GC därmot äääääälskar jag! Att flyga fram över GÅD och ta sig förbi fågelskrämmor och hamnarbetare. Det är livet!!
 
 
Där fick ni lite info om mig! Hoppas vi ses snart.
 
Gnääg från Bobbo
 
Visst är jag vacker 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback