Häj!

Jag är hemma nu. Sntagligen är hästarna skitsura (otacksamma kräk <33) Efter bara 5 dagar i slalombacken. KAN MAN ALDRIG FÅ HA LITE SEMESTER? Jaja..superkur next. Dom där hästarna är krävande, om man vill åka bort och ha en liten skön semester så blir dom sura. Då springer dom långsamt och har en röd irriterande smiley istället för en grön. Sen typ tvingar dom en att köpa superkur hos veterinären. Dom typ bah:
 
-Mwihihi (onskefullt skratt) nu springar jag med dig lille plutt på min rygg till den onda veterinären så du måste betala hela din veckopeng till en liten god superkur till mig! Mouhuhhaha!!! '
 
Jätte dålig stil ;(
 
Aja, har inget val. Bobbohästen får som han vill. Alltid. 
 
HÖHÖ 
 
Vi var såå bra på att redigera Lölli!
 

Kommentarer
Postat av: Ellen Sealand (Cat)

Med santligen menar jag antagligen.. HEHE

2013-03-01 @ 18:56:41 / URL: http://starstableryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback