GC - IGÅR - 18:00 - 3:A 8D

Heej c:
Här kommer gårdagens GC, var bara med 18:00 inte 20:00 :/
Nu rätt text :D
...guulp xD
Tack :)
MIN 8D
Nervööös...ville att det skulle gå bra xD
Då blev hästen törstig Dx
Snaaart staaart...
10!!
5..*pick pick* (Hjärtat pickar ;D)
9/10...skööönt xD Hamnade i en bra grupp xD
3:a i starten...
1:a!!
Men det försvann snabbt :(
Failade så låg 6:a :/
Förbi fågelskrämmorna, såg dem andra O.o 8D
Tänkte att nu...tänker inte svära...om jag tar i och inte failar tar jag dem!
Såg dem, nu jäklar xD
DEM FAILAR VID HAMNARBETARNA 8D 8D 8D Sry...men kommer ju om 8D
 
3:a! :D
 
Fick låv(?) att hoppa över en hamnarbetare xD
Såg två:an...
Tänkte, om hon failar...kommer jag tvåa!! SNÄLLA FAILA MÄNNSIKA XD
Fast hon failade inte...blev inte ledsen, var jäääätte glad :D
Hoppade in i mål, jag bah: JAG KOM 3:A!!! xD
Ehe ;)
Alla började puttra in :) Utan problem c;
SKIT NÖJD :D
:D
VÅÅÅÅR <33 UTAN dig DIAMOND skulle detta ALDRIG lyckats! <33
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback