Dagens Ridpass - Diamond - FP stranden

Heej c:
Har precis haft dagens ridpass på Diamond :D
Vi börajde skritta ner till stranden...
Han skritta på bra och jobbade på ordentligt :)
Ner för trappan ;D
Börajde trava...
Fin bild <33
Ner vid vattnet xD Han svätte så jag blev gaaalen xD
 
Fattade galopp :D Han gick på tygeln och skötte sig gätte bra 8D
En fin härlig bild igen 8D
Tog av sadel o träns för att jag ville rida barbacka xD
Började trava och satt ner för att det inte skulle bli så svårt xD
Tog lite galopp också c: Tyckte att jag satt bra :D
Saktade av till trav...
Tog snabb galopp, en liten strandgalopp :D FYYY VA HÄRLIGT DET VAR <33 ;*
HAHAH X'D Det blev en hög bock också O.o xD
Häääärligt <33 Mmm....njuter ;*
Hoppade några hinder :D
Hööpp höööpp lilla pöölle 8D Haha xD Nej men gud va högt han "höppa" :D
Ooo, det var långt o högt x'D
Hihi, trodde jag skulle ramla av där xD Eller ja...det var nära! Haha....
"Höppade" över dem högre hindrena också ;D
HÖÖÖÖGT 8D
 
Ja sen var ridpasset slut! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback