Andra silvret taget 8D

Japp som rubriken lyder tog jag de andra silvret igår. 2 silver på en dag. Jag är stolt, så himla stolt över min dressyrhäst som har lyckats knippa 3 medaljer. Och nästan ett guld, jag ledde hela loppet och nära mål krockade jag med en ATTANS höbal -.- Då blir man inte glad, just när man sitter där på datastolen o tänker; JAG KOMMER VINNA JAG KOMMER VINNA! Och så kommer höbalen o hästen stannar. Men om han inte hade stannat kunde jag har varit vinnare. För de skilde kanske 3 sek mellan 1:an (mig) och 2:an... Så jag kämpade o kämpade och kom upp jämsides med 1:an. Och hoppade in i mål och tog mitt andra silver i grupp 6. Bra Bobbo!
 
Jag är inringade med rött. Joppi som förlorade sin startplats följde loppet hela tiden.
 
Alla bilder är från jjss.blogg.se
 
Haha så vacker bild <33 Men här låg jag etta heja mig!
 
Haha Joppi springer med hon kmr vinna! Närå 8D
 
Pole Bendingen så sjukt vacker bild älskar dig Jöppigumman <33
 
Mot MÅÅL!
 
Nu tvingar jag er att besöka jjss.blogg.se jjss.blogg.se ssjj.blogg.se jjss.blogg.se annars vet man inte avd som händer...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback