Ny frilla-älskar det!!

Jepp,jag gjorde det. Jag bytte frisyr på Bobbo. Jag han knappt tävka,jag bah:DEN SKA KAG HA!
Vi har ju nämligen anlitat en häststylist på gården. Jätteduktig är hon. Hon kan hov-vård,olika klippningar,raka hästar och borsta till hästarna riktigt fint. Hon är jätteduktig♥ Hon fick förlänga Bobbos man och locka den idag. Här kommer resultatet.................................:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vågar ni titta? =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
TADAAA! Jag är jättestolt,jag vågade göra det! Hon rakade dessutom Bobbo. Så nu är all binterpäls borta! WIHI♥ Men visst vart han fin? Jag tycker han blev otroligt söt!!! Snart ska jag rida dressyr snart,men busade lite med honom först.
 
Hopp!♥
 
Haha BOOCK!! Han kan bocka iaf. XD Här ser man svansen,såååå fin
 
XD
 
RUUN♥ Jag älskar dig min fina Bobbo,hur du än ser ut. Forevah and evah♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback