Hälsar på

Just nu är jag i FP och har hälsat på min Pickadoll. Han är så nyfiken och go,han blir alldeles till sig när man kommer och gosar med han. Jag kommer blogga extra mycket nu när Lölls är i Spanien... GUUD JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK.. *-* Jaja...vi kommer ändå dra till Grekland i höst,jag och min familj. Då blir jag brun,WIHI! 
 
Jag försöker hälsa på Pickadoll så ofta som möjligt så att han ska vänja sig vid mig. Han känner igen mig nu och är nyfiken och närgången. Idag har jag inspekterat hans kropp,från topp till tå XD
 
Myste i stallet hos honom och matade honom med gräs så att han skulle få förtroende för mig. Han är ju C-ponny!
 
Jag är gaanska nervös!! Om 1 månad ungeför kommer han hem till mig...
 
Jag har inspekterat honom nu och konstaterat att han inte hade några större fel. Jag fick hjälp av veterinären eftersom jag inte kan sånt här. Det ända som behövs fixas är skorna,när han kommer till mig ska jag ta med Pickadoll,Elvis och Dario till en duktig hovslaghare i Valedale. Då får han riktigt fina skor hoppas jag.
 
Jag kommer hälsa på Pickadoll så ofta jag hinner. Joys med,efterom hon ska vänja sig vid fler männsikor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback