Dressyrpass - Fire - RH

HEEJ! :D
Nu har jag kommit hem efter ett HÄRLIGT dressyrpass på Fire i RH :)
Började ställa upp oss på medellinjen!
Sen skritta jag ut i spåret, höger varv ;))
Vände snett igenom...
Vände snett igenom igen! En 8 volt alltså x'D
Sen började jag trava vid A...han går så fint i form! ♥
Gjorde samma sak igen! (8 volt)
Vände snett igenom igen ;'D
Såå fin ♥
Börja galoppera vid A ;] Samma övning för jag vill att han ska böja sig i borda varven ;)
Vände snett igenom...
Snett igenom igen c:
Sen vid A fick han galoppera ännu snabbare c;
Snett igenom ;))
Igen ;)
Vid A så släppte jag lös honom xD
Han fick kuta på längst spåret PIGG :o
FOOOOORT 8D
AHAHA X'D EN bock haha...♥
Stilig....:o
Sen skritta jag av honom...!
Sen efter några varv i skritt ställde jag upp oss på medelinien och jag satt av!

ÅH VAD FIRE VAR DUKTIG IDAG :DD ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback