Träningsläger i 4 dagar

HEJ!
Idag åker jag och Pickadoll på ett träningsläger i 4 dagar! Kommer bli grymt,jag har precis packat och lastat. Vi kommer träna på hoppning,dressyr och även galopp tror jag? Rida ut oxå nån gång. 
 
Tar med mig Pickadoll för att vi ska lära känna varran mer och jag ska få testa hur han är att hoppa,rida ut och hur han är i dressyren. Det kommer live update 2-3 ggr om dan därifrån. 
 
Dom andra hästarna är kvar hemma på gården och min stall personal sköter och rider dom. Tackii!!
 
Nu över till min packning:
 
Jag har med mig:
1 dressyr outfit som jag gillar jättemkt.
 1 hoppoutfit med min nya Reed Kessler jacka ^^
1 vanlig outfit som jag kan ha på t.ex uteritter. 
2 st vardags outfitar till mig som jag kan ha när vi t.ex är på stan,äter elr bara "är"
En fin vardags rid outfit. Bra till allt,bekväm oxå!♥
 
Jättesöt dressyroutfit som är min favvo 8D
 
Hopp outfiten med min nya Reed Kessler jacka. Jättemysig!♥
 
Lite chill outfit som kan vara bra att ha!! Nya HighSchool tröjan!
 
 
Söt sommaroutfit perfekt på stranden.
 
Nu är vi snart framme,updaterar er senare. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback