Sooorry

Soooooorry! Har bara bloggat ETT INLÄGG idag. Fast jag tror ni överlever x'D Ni är bara 5 bloggläsere just nu och det gör mig sisådär lite smått lessen :'c Aja det är SOOOOOOMMAR :D Så skit i det! Orkar nt med det x) Så ja jag vill berätta arr jag nyss kom 3:a med DIAMOND i MLC c: Alltså, Diamond är jätte svår hoppad i champ.
 
Han blir typ lite, ehum ÖVERLADDAD. Så då blir det så ;) Men denna gången hade han typ bara 54 sek på sig innan gruppindelningen startade oc han då inte bli så överladdad antar jag! Nära 2:a platsen men men. Det blev inte till o sälja den! Ska spara upp till en HEL samling sen, från och med NU. Jepp :3 (Kommer bli många hahaha...NOT) Sen kommer jag sälja några när det blir tillfälle x) Så bara att få in medaljer!! Spelar ingen roll om det är 1:a,2:a eller 3:e plats 8'D Största favoriten är ju då, 1:a men men ♥ x'D
 
 

Kommentarer
Postat av: Alicia Starnight

Tips är att inte skriva massa "Sorry för jag inte bloggat" inlägg. Det kan bli rätt många på raden och bli uttråkat om man lägger upp det 4 gånger per vecka.
Skit i det, och bara blogga på, så gör jag.

Svar: Tack c: Då vet jag! <3
Starstableryttarna

2013-07-27 @ 22:14:58 / URL: http://aliciastarstable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback