Okej...

...imorn bär det av att fixa en ny blogg som handlar om bara mig :D
 
Är kvar här och så men bara så att ni vet c:
 
Så aah, är jätte taggad och ni kommer troligtvis bara få 1 - 2 inlägg om dagen här! 
Samma inlägg kommer finnas på min nya blogg ;D 
Men det blir flera inlägg troligtvis på den andra såklart :]
 
Om det blir så att Cat slutar blogga så tar jag tag i denna bloggen ändå, för då tar jag över den.
PS: Tror inte det kommer hända men så att ni fattar c;
Men då vet ni bara mina planer eftersom detta var min första blogg stannar jag kvar och om Cat nu skulle sluta(inte troligt) tar jag klart och fortsätter SJÄLV på denna bloggen. PS: TROR ABSOLUT INTE ATT CAT NT KOMMER GÖRA DET SÅ JAG VILL NT FÅ EN KOMENTAR ATT JAG SKREV SI O SÅ...!
 
Men jag vill nt att denna bloggen ska ta slut bara för att jag bloggar på en till....
Eftersom det känns lite konstigt när det kanske bara kommer 1 inlägg från Cat i veckan så är det jag som sköter resten liksom, då känns det så konstigt för mig! Eftersom jag DELAR bloggen. Men det är sommar och sol :)
 
HA DET BÄST!  PS: Ni kommer klart få reda på bloggnamnet osv (när det är klart x)).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback