Innan uppdateringen ;)

Heej! :3
Var inne igår när servern stängde!
Det var jätte kul 8D

Kaos innan det äns hade kommit upp: "Spelservern stänger ner om 10 minuter".
Suddat över namnen eftersom det kanske inte var ngn som ville vara med ;)
Ja, alla skulle ju gömma sig i ladan! Men jag kom ju på: HÄSTEN DÅ? XD
Jorvik...alla trodde jorden skulle gå under! Ehehe...
AH, total paniiik!
Har* x)
Man skulle LÄMNA sin häst utanför :P
Dem sa att det var "hästarna" dem sökte efter så om man satt på dem var det lättare att man blev ut loggad xD
Jag och Cat hann precis gömma hästarna...gissa om RIKTIG panik?!
Ihihihi :3
HÄÄÄÄÄST :'( ♥
GIIIH!
;)
Hehehe!
Gick ut Owo
Ringde för upphämtning, skulle ge hästarna mat! :)
Alla hästarna ♥ (Förutom Princess men men c;)
Satte mig på Diamond! Han har blivit bättre och kan skrittas 8D
Det gjorde jag faktist...↑
Sen efter 20 min hade jag ridit runt ute och tog Fire och gjorde uppdrag c:
Sen efter ca 35 min blev jag utloggad efter att den stängts! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback