~ Hästar IRL ~

Heej! :D
Sista dagen på ridlägret! :(
Men i alla fall så har det varit mycket framgångar för mig i min hoppning ♥
Eftersom det är sista dagen idag så hade jag tänkt visa lite bilder från IRL!
Men tyvärr....ingen på mig ;)
 
Lite blandade bilder från ridlägret och andra gånger x)
 
OKEJ! Vi börjar med den busigaste!

~ Jutte ~
Fakta:
Ras: Gotlandsruss
Ålder: 7 - 8 år
Manke: 132 cm - C ponny
Man kan nt tro att han bockar ibland xD Av glädje såklart! Trött?
Nu till åsnan! x)

~ Compiz ~
Fakta:
Ras: Gotlandsruss
Ålder: 20 - 21 år xD
Man kan verkligen inte tro det eftersom när hon är pigg lådsas att det finns spöööken överallt!
Manke: Ca 125 cm - B ponny
Gamla åsna ♥ :*

Nu till den NÄST minsta i stallet x'D Den minsta är utlånad till sälskap till en islänning c:

~ Shadow ~
Fakta
Ras: Shetlandsponny 
Ålder: Vet nt riktigt :( Kan gissa...eeeh 10? XD 
Manke: 90 cm - A ponny
ÄTA ÄTA 8'D

Nu till min favvo 8D Compiz föl!
 

~Smarris~
Fakta
Ras: Gotlandsruss
Ålder: 11 
Manke: Ca 123 -  124 :)
 
Kommer lite extra mycket (elr nt jätte många men) bilder på henne eftersom hon är min favvis! ♥
 
Aaaw min gumma! :* ♥
Svettig? ;) Eller är det vatten! (Svett...!)
Godag godag 8D
MM MASKROSBLAD ♥ 8'D
Your beautiful eye ♥ *-*
Ponnyfläta! 

Sova i hagen :)
Åååå min gumma! :*
Nååå ♥
Vaknat lite x)
Min älskling!

~Det är så svårt att beskriva, känslan att ha en underbar favorit häst som Smarris ♥~
~Hon är inte min, men hon är den ponnyn jag vill ha!~
~Du och jag, sittandes på din rygg och känner dina ponnyben springa som sjutton~
 
~JUST du SMARRIS, betyder ALLT för mig ♥ Hoppas du känner likadant~

Inlägg skrivet från hjärtat! ♥ :' )
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback