Halt Diamond

Heej :]
Hann inte blogga om det igår men Diamond gick faktist omkull igår!
Det var INTE roligt :c
Vi som bara skulle på en mysig tur! ♥
Så såg det ut...:s USCH det var så hemskt!
Som ni ser hoppade vi över ett par, järnringar eller vad det heter...? x'D
 
Han har troligtvis hoppat ALLDELES för tidigt, slagit i bakbenen och ramlade...
Detta var precis innan han ramlade snett över mig!
Ja, han gjorde det :/ Men jag lovar, jag hann fatta i tid att det var dags...
Jag kastade mig av så han hann bara krossa (:s) mitt ben.
Fast på ett underligt sätt så klarade mitt ben sig jätte bra!
Ja, visst bara "några" skråmor...och ett litet skadat knä!
 
Men efter att fått komma till sjukhus vart det bra igen...
Det *gulp*, knäskålen hade åkt väääldigt långt åt sidan!
Så det fick lov att fixa det till rätta ;)
Men visst visst, jag är helt återställd!
Diamond är halt, inget värre :)
Så SKÖÖÖÖNT att det gick bra ju!

Bilder innan han gick omkull:
Glädje! :' )
Aww, min lilla glädje sprutare!
Ahaha! XD
Naaw :)
Av någon KONSTIG anledning tänkte han MOSA en eldstad ;_; xD
Haha, min kille har fullt med energi!
Ja...gissa om det var SVÅRT att hålla sig kvar? x)

Ja det var det...
Fick lov att skritta hem honom, ser ni höger bak?
Ja, tyvärr var det så illa så jag fick ringa morfar (Steve) som hämtade upp oss!
Sen tog jag Diamond till veterinären och Diamond ska få stå still i sin box, lindad ett par dagar :/
 
Men inget större fel på honom och han kommer bli helt återställd! :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine Lighthill

Syynd! :(
Vi som har Bloody & Diamond-vecka! :(

2013-07-09 @ 19:03:20 / URL: http://jjss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback