Go morron på det vanliga sättet ja! :)

Hahaha, det fick bli go morron på det vanliga sättet x'D Men ska i alla fall in och hoppas nu att det snart blir VDC ahahaha....juste! Jag VISSTE att det var ngt jag skulle säga c: Jag fyller år om en vecka! :D PS: Är på Gotland då mwihihihihi....! Så ingen kommer tyväääärr hinna gratta mig för kommer inte kunna logga in. Kanske att ngn vill hjälpa mig med mina hästar? Jag vet i så fall vilka jag ska fråga ;D
 
Såå...haha en till sak skulle jag berätta. Ska till gotland på LÖRDAG. Ngn mer som ska dit? 8D På medeltidsveckan? För det skulle vara as kul om man skulle kunna träffa på ngn där :)
 
CIAO ska in nu!! (Så jag nt missar.....:s)
Min allra första bild :' )
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen Sealand (Cat)

JAG KAN TA HAND OM LOLLIHÄSTAR!!!

Svar: Har frågat Alice! <3 Tyvärr :( Men om inte hon kan så ;) Hon sa jag men xD
Starstableryttarna

2013-07-28 @ 16:37:58 / URL: http://starstableryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback