;(

Usch, jag låter bloggen(bloggadet) stå still ett tag.
 
Jag känner lätt att det bara är jag som bloggar just nu och jag vill ju blogga med någon på denna bloggen!
 
Men det är det jag INTE gör :(
Det känns som jag jobbar här på bloggen ensam.
Det är inte kul faktist!
 
NU har jag bestämt att JAG tar en paus från mitt bloggande tills min blogg är klar.
PS: Bloggar då och då när jag känner att lusten kommer tillbaka!
 
Nu hoppas jag, att Cat kanske kan tänka sig blogga.
Något litet....eftersom jag har ställt upp och tagit och hållt er kvar! <3
 
Love U <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia Snowwater

Hej, jag delar gärna denna blogg med dig:) Dett skulle gått super, jag har haft en blogg, men jag kände att jag inte trivdes eftersom jag helst vill dela blogg med någon, Men skriv till mig på starstable eller skype, fast om du har skype så får du mitt skype-namn på starstableposten, skriver inte här inför alla som läser :) Hoppas jag får, tack i förväg:)

Svar: Kul kul! :D Men tyvärr så säger jag nej <3 Jag trivs på denna bloggen men oj oj....kan du maila mig via SSO så kan jag få fundera lite? :3
Starstableryttarna

2013-07-08 @ 11:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback