Dagens ridpass-Dario HW galopp

Tjänare! 
Jag har nyss uptäckt en sak...det är stooor skillnad mellan Dario och Bobbo efter en veckas vila...
Bobbo blir ju övertröttpigg (XD) och Dario blir döööds pigg,men lungn i hantering. Väldigt olika hästar i sättet. Men älskar båda! Det jag ville komma till va att nu har jag iaf ridit Dario och det var inte lätt. Visst,han njöt av att bli riden och fick en urläcker form direkt. Meen han var jättesvår att kontrollera.
Red samma runda som med Bobbo
 
Bilder:
 
Guuud va fin han var!! Han njööt värkligen av ritten och jag bar älskar när hästarna tycker det är superkul och mysigt. Titta hingstnacken woooah...
La små volter hela tiden för att hålla honom sysselsatt. Titta svansen nurå...♥
 
Lite ökad galopp,öronen raakt framåt.
 
Sen styrde jag upp han i skogen och drev på som en dåre. Då märkte man nt att han är dressyrhäst.
 
Tog ocå ett skutt över en trädstram. Han kan inte hoppa jelt enkelt XD Närå..pluttpojken försökte sitt bästa såklart!
 
NU ELVISPOO!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback