Dagens ridpass-Bobbo HW galopp

Hej! Kom precis hem från ritten med Bobbo. En lååång galopp vart det. Bra med motion.
Skrittade först några varv i paddocken,sen travade jag upp till HW vägen mot VD. 
Red barbacka..! Han har urskön galopp,men han orkade kanppt.
Har han stått länge blir han loxom överpigg och på nått sätt kommer det inte när man rider utan i boxen,hagen eller transporten. När man rider efter att han har vilat känns han trött och tung. Det är nt alltid det lättaste att driva en sån biffig häst dit man vill. Men det gick X) 
 
Pic's;
 
Red utan hjälm mwihi fyy mej!! Han var motvillig men jag jobba och jobba tills han hade fin form. Skam den som ger sig!!
 
Efter ett tag drev jag på han lite,han gick segare och segare tills...
 
...han tyckte att det var nog och ställde sig XDD
 
Sen fick jag till slut fart på han. XD Lång tygel och pepp va tricket.
 
Nu nästa,Dario!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback