Ojdå..

..har inte bloggat på ett tag, sry. Men jag har haft en liten "semester" i 2 dagar. Bara tagit de lungt med en kompis (som är lite yngre än jag) och hittat på massa saker spelat Wii osv. Bobbo ska nu ridas ett litet dressyr pass, jobbar just nu med att få traven mer rytmisk.
 
 
Idag träfdfade jag personen som vann auktionen med lt-sr och massa kläder och tillgång till andra saker osv, bilder:
 
 
Xenia Luminescence, krångligt namn 8D  Fin outfit!!
 
En ovanlig och söt hund,awwwi
 
 
 
 
 
Vill ni veta en sak?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skrolla då ner lite till
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag kan ske ska bli LT-SR!! Men jag ska bara kanske, få se va mamma o pappa säger!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback