Mitt allt!!

Bobbo är mitt allt. Utan dig är jag ingen. Älskar dig från topp toll tå grabben. Du är bäst <33
 
Ni ska veta att dom här orden kom från hjärtat, så djupt man kan gräva i en människa. Äer ngn intressared ab´v att köpa den bästa, fantastiska, underbaraste, sötaste och (o)lydigaste hästen i världen så................GLÖM DET!!!!
 
 
 
Lite bilder, gamla som nya:
 
Ibland är du för busig :)
 
Världens duktigaste oxå..
 
Du gör allt för mig!! 
 
Passar i rosa!!
 
Du kan det omöjliga (som att gå på murar mm)
 
Vill alltid vara nära dig min prins..
 
Du hoppar som en kung!!
 
Tillsammans klarar vi allt! <33
 
Du svävar över hinder
 
Alltid ivrig för att kolla vad som finns i krubban
 
På vintern va du lite slö..
 
Ibland sticker du mulen i vädret och skiter i mig..
 
Smälter när du gjör dina små glädjeskutt..<33
 
Första hoppet efter sjukdomen
 
 
 
 
Jag älskar min starstablehäst. Han är som min riktiiga. Han sviker mig då och då. Men jag gjör inte kebbab eller parfym av honom. Nääe..men vissa andra gjör det. Bara för att deras hästar kom dåligt i ett MLC! Dom vill bara vara populära, skiter i vad hästarna tycker (ingen, efter som dom inte kan tänka) menb dom kan ha känslor..vem vet.
 
Motto: Älskar du en häst, älskar den dig tbx
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Belliis ♥

Hej Ellen!
Jag håller med dig!
Jag tycker de bara är löjliga när de håller på med häst grillning eller dränkning.. Jag älskar min Quickrunner❤
Puss och kram! // Bella
Ps. Jag är ditt fan <33 Ds.

Svar: DIN BLOGG ÄR BÄST!!
P.S. Kommenterade ett inlägg D.S.
Bella None

2013-01-21 @ 21:43:13 / URL: http://starstablebella.blogg.se
Postat av: Ellen Sealand (Cat)

Awwi gmn! Jaa..hemskt

2013-01-22 @ 15:36:39 / URL: http://starstableryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback