Uteritt på Goldking <33

Heej :D
Nu har jag varit hos Goldking 8D
En härlig barbacka tur ♥
Hej gubben <33
Annika hade berättat att han presic hade fått hö och kan va lite godis sugen, så han slikade mig mycket i händerna i början xD
Började ryckta :) Åh vad länge sedan jag var hos honom <33
Mmm, puss på dig <33 Sry gubben ;(
Kratsa, PS: Hade inte världens finaste outfit direkt ;) Och håret skulle ju va sådär..Goldking förstör topparna annars xD
Lädde ut honom och satt upp :)
Han var väldigt pigg och börja jobba på i form direkt o.O
Märktes att han var välriden ♥
Börja trava och han gick igång ordentligt! 8D Prövade sitta ner också, det gick ju bra ;)
Han gick fortfarande i form O.o Imponerad...♥
Satte mig ner ännu bättre i traven men här har han presic fattat galopp ;) Så, fick ingen bra bild på det ;(
Ökade på honom ännu mer, gick väldigt fort O.o Men han stack inte iväg! :O Bra <33
Han gick i form också så ;) Men det gick VÄLDIGT fort xD
Upp för backen <33 Han är så söt Goldking ;* 
Tänkte dar ner i den lilla hålan xD
Vi drog ner dit xD
Det roliga är att jag ännu inte berättat för Annika att vi brukar vara där o.O...Heh
♥ Efter vi varit där ett tag red vi hem...
Skritta hem ;*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback