Tack Bella <33

Heej 8D
Jag var i stallet och mötte Bella:
Haha :3 Sötiz <33
Ja, hon skulle hjälpa mig med MLC kläder xD Bättre tävlingskläder! (Märkte skillnad!!)
Haha <3
Haha...♥
Sedan fassna hon där o.O
Hon undra om jag hade råd med en jacka, kolla: glömde din rikedom ;_;
Haha xD
Åh <33 Om jag får tag i dig under ett MLC lopp kommer jag jaga dig och fånga dig :3 Mwihihi...♥
Haha xD
Min tävlingsutrustnign! (Justins jacka saknas sååe, äsch det kommer en bild!)
Jag fick massa tips om hur jag ska tävla o.s.v! Och mitt i allt hitta jag en stjärna O.o Bara av slumpen xD
Diamond fick äpple xD
HÄR är hela dressen 8D 
 
TACK TACK TACK SÅ SJUKT MYCKET BELLA <33
 
xoxo
 

Kommentarer
Postat av: Bella E ❤

Varaegod gmn C:
Allt för Lilla Lolli c8

Svar: <33
Starstableryttarna

2013-02-10 @ 02:37:26 / URL: http://Eastrider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback