Semester i GÅD

Hey! 
 
Jag funderar på att ta Bobbo på en liten semester till GÅD! ;)
 
Jag tänkte fråga dig, Joppi, om jag får bo i din sommarstuga och ha Bobbo i hagen med Bloody ;)
 
Red loppen i GB stallet idag ;) Det var LÄÄNGE sen och han var taggad ;D
 
 
På vår semester skulle vi bara rida på stranden, ta det lungt och jag tänkte raka bort det sista av vinterpälsen ;)
 
So beautiful <33
 
 
Det går ju inte alltid som man tänkt sig med denna pålle ;)
 
Ville bara visa denna FANTASTISKT fina gamla bild LOVE LOVE LOVE
 
 
SÅ JOPPI, FÅR JAG VA HOS DIG I GÅD??
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine Lighthill

Japp! Absorlut! :D
Lolli också!

Svar: Snällt <33 Drar med er så slipper jag va själv ;D Tack ;*
Starstableryttarna

2013-02-08 @ 18:11:47 / URL: http://jjss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback