Ridit Goldking :D

Heej :D
Har precis ridit Goldking!
Han var jätte duktig ;D
Matade honom :D Vad skönt att inte behöva släppa ut håret varje gång mans ka rida honom! xD
Gav han lite vatten, det försvann jätte fort x'D
Kratsade ;) Han hade varit i hagen så det behövdes...
Och ryktade gjorde jag! Han ahde haft täcke eftersom han hade varit ute hela natten ;)
Skrittade mot ridbanan, han var pigg o glad 8D
Skrittade runt spåret några varv...
Vände sen snätt igenom :)
Skrittade runt i spåret några varv...
Började trava, satt mig ner på kortsidan eftersom Annika sa åt mig att galoppera på den andra långsidan!
Fattade galopp! Det blev några mjuka o fina språng ;)
Sen var det kört! Vi kutade ;D
Haha, Jenna hörde bara ett dån bakom sig x'D
Snabbe Golkingen! Har facktist tänkt på att ta med honom i MLC:et någon dag ;D
RACE RACE RAAACE!
FIN BILD <3 ;* Han har precis tagit ett till språng o flyyyger O.o
Tog det sista språnget...
...sen skritta jag av honom :)

Han var jätte hääärlig! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback