Ridit Fire

Heej :)
Jag har precis kommit hem efter ha ridit Fire och satt på datorn för 2.a gången idag xD
24 hääärliga bilder kommer!!(Vissa mindre härliga)...
Ewa hade ställt in honom i "mitt stall" i GÅD :)
Satte på schabrak, Fire var jäääätte gullig inne i boxen <3
Satte på sadel :)
Lädde ut honom på stallplanen, Ewa kolla på från sitt lilla hörn, men när hon skulle komma och fråga hur det gick så kom en tjej från ML och fråga någonting o.O
Så jag satt upp :)
Skrittade på ordentligt, han gick väldigt fint <3
Han stegrade :(
Han kutade iväg över heela bryggan O.o
Han bockade, jag höll på att flyga av! XD
En till bock haha xD
Ännu en till O.o
Haha, stackars mig :(
Sen tvärbromsa han vid slutet var bron! Ett UNDER att jag satt kvar xD
Jag skritta på i byn :)
Pojkvännen hälsa 8D
Hann inte så långt innan han stack...IGEN.
FÖRSÖKTE allt vad jag orkade för att få stopp på honom innan kanten på bryggan skulle komma!!
 
Han tvärbromsade...tur...
Travade iväg, lite skakis...
Fattade galopp :)
Vi trava ner till vattnet 8D
Såå sköönt <3
Fattade galopp <3 ÅH vad det var hääärligt!
Han satte sig ner XD HAHA XD
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback